Shiseido
to marka, która została założona w 1872 roku przez Arinobu
Fukuhara. Z początku była to niewielka apteka w dzielnicy Ginza.
Właściciel wzorował się na zachodnich stylach, chcąc tworzyć
wysokiej jakości produkty przy użyciu wiedzy naukowej. Sama nazwa
jest połączeniem słów Do (dom) Shi Sei ( gdzie wszystko się
rodzi/rozpoczyna). Marka stara się szerzyć idę piękna przez
podkreślanie własnych walorów, a nie maskowanie niedoskonałości.
Mimo panujących trendów w Japonii, byli pierwsza firmą produkującą
puder dobierany do koloru skóry japonek, a nie je wybielającą. Z
marką Shiseido związana jest ściśle Kamelia, czyli logo
zaprojektowane przez Shinzo (syna właściciela). Od 1916 roku zmiany
są kosmetyczne, a cała idea przedstawiona jest za pomocą jednego
kwiatu – symbol miłości Shiseido do piękna.
Sprawdź : krem pod oczy Shiseido
Marka
przez cały czas swojej działalności na piedestale stawia słowo
„piękno”, które jest zupełnie inaczej rozumiane przez obecną
modę. Nie chodzi tutaj o perfekcyjny makijaż, strój czy
zapatrzenie w siebie. Zależy im na otworzeniu ludzi na piękno
otaczającego świata, znalezieniu go w naturalnym wyglądzie kobiet
oraz mężczyzn, relacjach międzyludzkich oraz codziennych sprawach.
Uważają, że makijaż to maska, a prawdziwe piękno należy
pielęgnować.
To
wiodąca prym japońska marka tworząca wysokiej jakości kosmetyki
pielęgnujące. Znajdziemy tutaj zarówno kremy do twarzy, pod oczy,
nawilżające ale ciało czy oczyszczające naszą cerę. Kosmetyki
są bogate w witaminy oraz liczne składniki roślinne. Zwracają
dużą uwagę na sposób ich produkcji oraz testowania. W 2013 został
im przyznany indeks „Climate Dosclosure Leandership Index” za
walkę ze zmianami klimatycznymi. W Polsce zakupimy je m.in. w
Warszawie, Kielcach, Białymstoku, Bydgoszczy czy Poznaniu.
Komentarze
Prześlij komentarz